sobota, 11 czerwca 2011

Cześć!
Zacznę jak poprzednicy.
Nazywam się Grażyna Kaźmierczam, mam 53 lata.
Fotografią interesuję się od kilku lat. Jest dla mnie odskocznią od codzienności
i sposobem na aktywne spędzanie wolnego czasu.
Interesuje mnie przede wszystkim pokazanie piękna przyrody.

Na dzień dobry wrzucę sporo zdjęć (obiecuję, że więcej nie będę)   z popołudnia nad Cybiną i jej rozlewiskami.
Więcej moich fotek można zobaczyć tutaj:

http://picasaweb.google.com/myzsa58



































2 komentarze:

  1. Grażyna, jesteś mistrzynią w fotografowaniu przedmiotów latających :) Ten ptak na pieńku rewelacyjny (fajna kompozycja, ostra no i cudny bokeh. A te zwisające takie to co to? Nie mów mi że podarłaś pończochy jak biegałaś po Cybinie? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, właśnie usunęłam to zwisające, bo to nie była Cybina, tylko rozlewisko w Rogalinie. A co to jest to tak do końca nie wiem.Pewnie zbutwiała roślinność wodna. W ubiegłym roku na tym terenie były podtopienia i kiedy opadła woda, to pokazały się takie właśnie "podartusy"

    OdpowiedzUsuń