piątek, 3 czerwca 2011

Anna Kopeć

Cześć :)

Nazywam się Anna Kopeć, jestem mamą 2,5 letniego łobuza - Kubusia. Skończyłam zarządzanie i marketing a dokładniej PR. Mam 25 lat (prawie ;) ).

Fotografię lubiłam zawsze. Kiedyś (wspólnie z obecnym już mężem) kupiliśmy cyfrówkę. Gdy zaczęłam namiętnie robić zdjęcia wszystkim i wszystkiemu dostałam wymarzoną lustrzankę - Nikona D90 z obiektywem 70-300 mm - co daje mi możliwość fotografowania tego co lubię najbardziej - motylków, robaczków, jaszczurek itp.
Moim marzeniem jest... mieć możliwość robienia (choć w małym stopniu) zdjęć studyjnych w domu - czyli takie moje własne mini studio, nauczyć się robić zdjęcia ludziom i kiedyś, być może, czerpać z tej przyjemności jaką jest obcowanie z aparatem zysk materialny jak i oczywiście satysfakcję :)

Moje prace możecie oglądać na www.annakopec.flog.pl albo na facebooku.

A to kilka moich zdjęć. Ps. wszystkie osoby zamieszczone na zdjęciach tutaj wyraziły na to zgodę ;)
Oluś W i mój Kuba
Mucha

Mój syn - Kuba

motylek

Ja-szczurka

Kaczuchy 

Oluś W.

Ewelina Sz. 



4 komentarze:

  1. Czy mucha na pewno podpisała zgodę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Tak, zostawiła brudy ślad na ścianie :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła jaszczura!!! świetny kadr i głębia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, podoba mi się zdjęcie śpiącego Olka.
    Masz dobrze. Możesz udokumentować dorastanie syna.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń